Όροι Συμμετοχής - Οδηγίες

Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων

Δικαίωμα Συμμετοχής

Στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των Πωλήσεων.

Χρόνος υλοποίησης έργων:
Στα Sales Excellence Awards 2025 δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν οι ενέργειες και τα προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί την περίοδο Απρίλιος 2024-Απρίλιος 2025.

Μια υποψηφιότητα μπορεί να κατατεθεί σε περισσότερες από μια Κατηγορίες Βράβευσης, εφόσον περιλαμβάνει την περιγραφή και το υποστηρικτικό υλικό που αρμόζει στην εκάστοτε Κατηγορία Βράβευσης. Κάθε υποψηφιότητα θα πρέπει να απαντά με συγκεκριμένη δομή και σαφήνεια ανάλογα με το περιεχόμενο και τα ζητούμενα της κατηγορίας στην οποία υποβάλλεται.

Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψη φιοτήτων, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε αλλαγή.

Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες στα βραβεία φέρουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για τις υποψηφιότητες που υποβάλλουν, καθώς και για την αλήθεια, πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτές.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την Επιτροπή Αξιολόγησης, πραγματοποιείται με βάση τα στοιχεία που οι συμμετέχοντες έχουν υποβάλει στην online υποψηφιότητα. Διευκρινίζεται ότι η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν υποχρεούται να προβαίνει σε έλεγχο της αλήθειας, ορθότητας και της ακρίβειας των στοιχείων που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες οργανισμοί και εταιρείες, ωστόσο η Boussias Events έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή/ και αποκλείσει ή/και να μην βραβεύσει μια υποψηφιότητα αν υποπέσει στην αντίληψή της ή αν υπάρχουν ενδείξεις ότι τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί είναι ψευδή ή ανακριβή, ή αν έχουν αποσιωπηθεί ουσιώδη στοιχεία στην υποβληθείσα υποψηφιότητα. Αντίστοιχα, εφόσον ζητηθεί, θα πρέπει οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να προσκομίσουν στοιχεία που να αποδεικνύουν όσα αναφέρονται στον φάκελο της υποψηφιότητας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Boussias Events, ως Διοργανώτρια Εταιρεία, και η Επιτροπή Αξιολόγησης δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς ή ανακριβούς δήλωσης, ή αποσιώπησης ουσιωδών στοιχείων σε μια υποψηφιότητα.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν εισήγησης του/της Προέδρου ή της Επιτροπής Αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύναται να δοθούν περισσότερα βραβεία ίδιας κλίμακας.

Οι κατηγορίες χωρίς ανταγωνισμό / μεμονωμένες υποψηφιότητες: Α. Αξιολογούνται απέναντι στον Μέσο Όρο (Μ.Ο.) της ενότητας, η οποία περιλαμβάνει παρόμοιες εννοιολογικά κατηγορίες. Ο Μ.Ο. προκύπτει από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της ενότητας, ακόμα και όσες δεν βραβεύονται. Εφόσον η βαθμολογία της υποψηφιότητας είναι υψηλότερη από τον Μ.Ο. της ενότητας, τότε βραβεύεται με Gold. Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει σχετικό ανταγωνισμό ακόμα και σε μεμονωμένες υποψηφιότητες. Β. Εναλλακτικά, ο/η Πρόεδρος έχει το δικαίωμα να αποφασίσει: i. Συγχώνευση κατηγοριών που είναι παρόμοιες εννοιολογικά και σίγουρα πριν από τη διαδικασία αξιολόγησης, ii. Αξιολόγηση σε επίπεδο ίδιας ενότητας μαζί με άλλες μεμονωμένες υποψηφιότητες.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει στοιχεία του κειμένου της υποψηφιότητας, τα οποία δεν έχουν δηλωθεί ως εμπιστευτικά, σήματα και διακριτικά γνωρίσματα συμμετεχόντων στο πλαίσιο προβολής των βρα βείων και των έργων που διακρίθηκαν σε αυτά.

Μετά την αξιολόγηση της Επιτροπής Αξιολόγη σης, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες για τα αποτελέσματα, τα οποία δεν είναι ανακοινώσιμα πριν την Τελετή Απονομής.

Ο τρόπος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων θα είναι προσαρμοσμένος στις υγειονομικές, πολι τικές, οικονομικές συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες και οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται δεν ανακοινώνονται δημοσίως. Με εξαίρεση τη Διοργανώτρια Εταιρεία, οι συμμετέχοντες και οι υποβληθείσες υποψηφιότητες γνωστοποιούνται μόνο στα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης για τους σκοπούς της αξιολόγησης. Μετά την ολοκλήρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ανακοινώνονται μόνο τα βραβευμένα έργα.

Οι νικητές και νικήτριες της διοργάνωσης μπορούν να αναφέρονται στην διάκρισή τους (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δελτία τύπου, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα) χρησιμοποιώντας τον τίτλο της διάκρισης ως αυτός έχει απονεμηθεί (αυτολεξεί) από την Εταιρεία, ενώ απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε παραλλαγή του τίτλου (ακόμη και η μετάφρασή του από την ελληνική στην αγγλική γλώσσα και το αντίστροφο), εκτός αν συναινέσει προς τούτο ρητώς και εγγράφως η Εταιρεία, της Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί σε συμμετέχοντες της διοργάνωσης ή σε οποιονδήποτε τρίτο, σε περίπτωση μη συμμόρφωσής σας με το ανωτέρω.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους όρους των βραβείων ή να αναβάλει ή ματαιώσει τη διοργάνωση, σε οποιαδήποτε φάση της, εάν συντρέχει σοβαρός λόγος. Σε κάθε περίπτωση, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά τους συμμετέχοντες οργανισμούς μέσω email.

Η διοργανώτρια εταιρεία έχει το δικαίωμα ανάκλησης βραβείου από τη νικήτρια εταιρεία, εφόσον παρατηρηθεί οποιαδήποτε παραποίηση λογοτύπου, τροποποίηση κατηγορίας βράβευσης ή/και χρονολογίας

Οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες στα βραβεία ουδεμία αξίωση δύνανται να προβάλλουν έναντι της Διοργανώτριας Εταιρείας απορρέουσα από τις ως άνω ενέργειες, καθώς και εν γένει από τη συμμετοχή τους στα βραβεία.

Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο.

Η προσφορά Early Bird ισχύει για υποψηφιότητες που θα εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς. Σε περίπτωση ακύρωσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Οι συμμετοχές στην Τελετή Απονομής πρέπει να προπληρωθούν και το κόστος των συμμετοχών πρέπει να καταβληθεί το αργότερο έως 2 ημέρες πριν την Τελετή Απονομής, σε διαφορετική περίπτωση δεν αποστέλλονται τα εισιτήρια.

Τυχόν ακυρώσεις συμμετοχών στην Τελετή Απονομής πρέπει να γνωστοποιηθούν εγγράφως έως και πέντε ημέρες πριν την Τελετή Απονομής, ειδάλλως θα τιμολογηθεί το 50% του κόστους συμμετοχής.

Σε περίπτωση μη προσέλευσης στην Τελετή Απονομής χωρίς έγγραφη ενημέρωση μέχρι και μία ημέρα πριν την Τελετή Απονομής, θα τιμολογηθεί το 100% του κόστους συμμετοχής.

Ενστάσεις και αιτήματα επαναξιολόγησης μπορεί να ληφθούν υπόψη σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως η ελάχιστη απόσταση από την αμέσως προηγούμενη βραβευθείσα υποψηφιότητα. Τέτοια αιτήματα θα πρέπει να υποβάλλονται γραπτώς εντός 5 ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Εφόσον γίνουν αποδεκτά, ο Πρόεδρος αναλαμβάνει να τα εξετάσει και να λάβει σχετική απόφαση.

Οι συμμετέχουσες /συμμετέχοντες, υποβάλλοντας την υποψηφιότητά τους, αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους συμμετοχής, καθώς και τις αποφάσεις της Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία είναι και η μόνη αρμόδια για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων. Οι συμμετέχουσες / συμμετέχοντες παραιτούνται κάθε σχετικής αξίωσης τους, της Διοργανώτριας Εταιρείας μη ευθυνόμενης για οποιαδήποτε ζημία.

Υποβολή Υποψηφιοτήτων

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων στα βραβεία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με τη συμπλήρωση της αντίστοιχης αίτησης συμμετοχής στο website του βραβείου.

Οι τρόποι πληρωμής είναι:

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
  • Με τραπεζική κατάθεση του συνολικού κόστους της συμμετοχής στον τραπεζικό λογαριασμό που αναγράφεται στην αίτηση εγγραφής. (Για την αμεσότερη εξυπηρέτησή σας επιλέξτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα καθώς απαιτείται αποστολή αποδεικτικού κατάθεσης εδώ: https://salesexcellenceawards.boussiasevents.gr/bank-transfer-receipt/)

Σε περίπτωση ακύρωσης κάποιας εκ των υποψηφιοτήτων ή και όλης της συμμετοχής, το ποσό είναι μη επιστρέψιμο. Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος, επικοινωνείτε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία.

Διαδικασία Έγκυρης Υποβολής Υποψηφιοτήτων
Μια εγγραφή μπορεί να περιλαμβάνει πολλές υποψηφιότητες, καθώς επιλέγετε όσες επιθυμείτε από τις Κατηγορίες Υποψηφιοτήτων. Εφαρμόζεται ο τιμοκατάλογος που είναι σε ισχύ τη δεδομένη χρονική στιγμή. Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας, θα πρέπει μέχρι την προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

  1. Να εξοφλήσετε το συνολικό κόστος της συμμετοχής.
  2. Να ολοκληρώσετε και να υποβάλλετε τα ζητούμενα για κάθε υποψηφιότητα.
  3. Οι τρέχοντες όροι και προϋποθέσεις αφορούν τη συμμετοχή σας στα βραβεία με τις υποψηφιότητες που επιλέγετε να συμμετάσχετε. Για τη συμμετοχή σας σε ενδεχόμενη τελετή απονομής, η Διοργανώτρια εταιρεία θα ενημερώσει για το κόστος συμμετοχής και τους υπόλοιπους όρους. Παρακαλούμε δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων / Απονομή Βραβείων.
  4. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται με τιμές Early Bird, θα πρέπει να εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς. Σε αντίθετη περίπτωση, το κόστος διαμορφώνεται χωρίς πρότερη ειδοποίηση στην τιμή του ισχύοντα τιμοκατάλογου. Η εξόφληση των υποψηφιοτήτων θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι την τελική προθεσμία υποβολής των υποψηφιοτήτων.

Ζητούμενα Υποψηφιοτήτων

Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:

Για όλες τις κατηγορίες εκτός της Ενότητας 2. Διευθυντής / Διευθύντρια Πωλήσεων της Χρονιάς και την Ενότητα 3 Διευθυντής / Διευθύντρια και Στέλεχος Πωλήσεων της Χρονιάς

1. Τίτλος υποψηφιότητας (έως 15 λέξεις)

Συμπληρώστε τον τίτλο της υποψηφιότητάς σας μεπεζοκεφαλαίαγράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί.

2. Συμμετέχουσα εταιρεία

Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. Boussias Events).

3. Δημιουργοί / Συντελεστές (προαιρετικά)

Παρακαλούμε να αναφέρετε τους συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας.

4. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Περιγράψτε το περιβάλλον της αγοράς που κινείται η υποψηφιότητά σας. Αν πρόκειται για έργο/πρωτοβουλία, περιγράψτε τα ζητούμενα και το περιβάλλον του έργου/πρωτοβουλίας. Στη συνέχεια, περιγράψτε με σαφήνεια την καινοτομία και τους λόγους που πρέπει να ξεχω ρίσει η υποψηφιότητά σας. Μια τεκμηριωμένη περιγραφή των αποτελεσμάτων/ωφελειών είναι απαραίτητη. Νούμερα που τεκμηριώνουν το πώς αντιμετωπίστηκε η πρόκληση, θα εκτιμηθούν καθώς το κείμενο υποψηφιότητας είναι μείζονος σημασίας κατά την αξιολόγηση κάθε υποψηφιό τητας, σας ενθαρρύνουμε:

  • Να δώσετε στοιχεία (κυρίως ποσοτικά) που αφορούν τα 5 κριτήρια αξιολόγησης: Στρα τηγική & Αποτελέσματα, Ανάπτυξη & Θέση στην αγορά, Marketing & Branding, Εμπειρία & Διασφάλιση σταθερού επιπέδου ποιότητας, Αξιοποίηση τεχνολογίας.
  • Να δώσετε έμφαση στα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη συγκεκριμένη συναλλαγή ή την παρουσία της ομάδας στην αγορά μοναδική, ανταγωνιστική και καινοτόμο στην κατηγορία που υποβάλλετε υποψηφιότητα.
  • Να συμπεριλάβετε ποιοτικά ή ποσοτικά δεδομένα και χαρακτηριστικά, που κατά την κρίση σας, ενισχύουν την υποψηφιότητα σας.
  • Να περιγράψετε με σαφήνεια το περιβάλλον της αγοράς που κινείται η υποψηφιότητά σας, καθώς και τους λόγους για τους οποίους θεωρείτε ότι πρέπει να ξεχωρίσει η υποψηφιότητά σας.
  • Να περιγράψετε τεκμηριωμένα τα αποτε λέσματα/ωφέλειες που προέκυψαν από μια συγκεκριμένη συναλλαγή ή από την συνολική παρουσία της υποψήφιας ομάδας σε συγκεκρι μένο κλάδο της αγοράς – θα συνεκτιμηθούν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία αναφορικά με τον τρόπο αντιμετώπισης προκλήσεων.

Για την Ενότητα 2. Διευθυντής / Διευθύντρια Πωλήσεων της Χρονιάς και την Ενότητα 3. Διευθυντής / Διευθύντρια Τμήματος & Στέλεχος Πωλήσεων της Χρονιάς

1. Ονοματεπώνυμο Διευθυντή / Διευθύντριας Πωλήσεων – Διευθυντή / Διευθύντριας Τμήμα τος Πωλήσεων – Στελέχους Πωλήσεων

Συμπληρώστε το ονοματεπώνυμο του Διευθυντή / Διευθύντριας Πωλήσεων ή του Στελέχους.

2. Συμμετέχουσα εταιρεία

Συμπληρώστε την επωνυμία του φορέα / οργανισμού / εταιρείας όπως επιθυμείτε να προβληθεί (π.χ. «Boussias Events»).

3. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας (έως 1.000 λέξεις)

Αναφέρετε τις επιτεύξεις του συγκεκριμένου ατόμου στις πωλήσεις και την συμβολή του σε συγκριμένους στόχους της εταιρείας του:

  • Αποτελέσματα πωλήσεων του τμήματος τα τελευταία χρόνια με έμφαση στους τελευταίους 12 μήνες
  • Πρωτοβουλίες / συστήματα / τεχνολογίες / τεχνικές που αξιοποίησε για την καλύτερη οργάνωση και αύξηση της παραγωγικότητας του τμήματος πωλήσεων και αποτελεσματικής προσέγγισης και εξυπηρέτησης των πελατών
  • Στοιχεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους τελευταίους 12 μήνες (αύξηση τζίρων, νέες αγορές, νέα προϊόντα, νέες κατηγορίες πελατών κλπ)

4. Βιογραφικό σημείωμα (αρχείο .doc, .docx ή PDF, μέχρι 20MB)

Προσθέστε το βιογραφικό σημείωμα του συγκε κριμένου ατόμου.

Για όλες τις κατηγορίες

5. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;

Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εµπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δηµοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.

6. Media-ready synopsis (έως 100 λέξεις)

Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά:

  1. Στην ιστοσελίδα των βραβείων.
  2. στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media.
  3. Στα Social Media της BoussiasMedia.
  4. Στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ.
  5. Ενδέχεται να υποστηρίζει την εκφώνηση του βραβείου στην τελετή απονομής εφόσον πραγματοποιηθεί.

Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

7. Media-ready image – Ceremony Image (έως 1 αρχείo jpg, έως 5 ΜΒ το αρχείο, landscape, min 75 dpi, 1920x1080px)

Προσθέστε media – ready image σχετικό με την υποψηφιότητά σας. Σε περίπτωση που βρα βευθεί η υποψηφιότητά σας, το image που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβεί ου σας. Διαλέξτε λοιπόν το κατάλληλο!

8. Thumbnail (preview image) (έως 1 αρχείο png, jpg ή gif, έως 2 ΜΒ, 300x300px)

Προσθέστε ένα σχετικό thumbnail με την υποψηφιότητά σας. Θα χρησιμοποιηθεί για τη δημόσια προβολή της υποψηφιότητας στη λίστα με τα βραβεία.

9. Links (προαιρετικά)

Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας

10. Gallery (αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)

Για μια ολοκληρωμένη εικόνα της υποψηφιότη τάς σας, είναι απαραίτητο να συνοδεύσετε το κείμενο σας με φωτογραφίες.

11. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)

Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύ ετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.

12. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)

Προσθέστε το video της υποψηφιότητάς σας. (https://www.youtube.com/ watch?v=12345678 ή https://vimeo.com/12345678)

Για συμβουλές πώς να συντάξετε μια πετυχημένη υποψηφιότητα, συμβουλευτείτε το site των βραβείων ή μιλήστε με τον υπεύθυνο υποψηφιοτήτων.

Αξιολόγηση Υποψηφιοτήτων

Επιτροπή Αξιολόγησης
Όλες οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης. Τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης είναι εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της εξυπηρέτησης πελατών. Η Διοργανώτρια Εταιρεία προβαίνει σε διαχωρισμό των κριτών σε ομάδες, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων και ότι οι κριτές έχουν ένα λογικό όγκο υποψηφιοτήτων ο καθένας ώστε να πραγματοποιούν σε βάθος μελέτη και αξιολόγησή τους. Κανένας κριτής δεν γνωρίζει ποιοι άλλοι κριτές ανήκουν στην ίδια ομάδα αξιολόγησης, για λόγους διατήρησης της ανωνυμίας και για τη διασφάλιση της αμεροληψίας των αποτελεσμάτων. Η ψηφοφορία είναι μυστική και αυστηρά προσωπική, ώστε να διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων και να μην επηρεάζεται το μέλος της Κριτικής Επιτροπής από τις βαθμολογίες ή απόψεις άλλων.

Τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης ΔΕΝ βαθμολογούν:

  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από την εταιρεία/φορέα όπου εργάζονται ή τον όμιλο εταιρειών όπου οι ίδιοι εργάζονται.
  • Υποψηφιότητες που έχουν υποβληθεί από τρίτη εταιρεία (π.χ. πελάτη) και αφορούν έργο/ συναλλαγή/υπόθεση στην οποία συμμετείχε η εταιρεία στην οποία τα μέλη της Κριτική Επιτροπής εργάζονται

Τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν κάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης. Επισημαίνεται ότι τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης επεξεργάζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις υποβληθείσες υποψηφιότητες αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων που τους έχουν ανατεθεί στο πλαίσιο της Διοργάνωσης και απαγορεύεται ρητώς οποιαδήποτε χρήση των στοιχείων αυτών από τους κριτές για ίδιον όφελος ή για οποιονδήποτε άλλο σκοπό που δεν σχετίζεται άμεσα με το έργο της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και την ανάδειξη των νικητών της Διοργάνωσης.

Κριτήρια Αξιολόγησης

Για τις Ενότητες 1, 2, 3,4,5,6

  • Στρατηγική & Αποτελέσματα: Ποια ποιοτικά και καινοτομικά χαρακτηριστικά προέκυψαν κατά την εκτέλεση της στρατηγικής πωλήσεων και πώς διαφοροποιήθηκε από τον ανταγωνισμό; Ποια μετρήσιμα αποτελέσματα και ποιοτικά οφέλη προέκυψαν; Πώς και πότε υλοποιήθηκε, εταιρικούς στόχους στους οποίους συνέβαλε, συγκεκριμένα αποτελέσματα από την υλοποίησή του και ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν; (20% βαρύτητα)
  • Ανάπτυξη & Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; Πώς σχετίζεται με τις ευρύτερες στρατηγικές και εταιρικές πρακτικές, το μοντέλο επιχειρηματικότητας και τον τομέα δραστηριοποίησης της επιχείρησης; (20% βαρύτητα)
  • Marketing & Branding: Μέσα από ποιες ενέργειες και μέσα από ποια κανάλια βελτίωσε η επιχείρηση τις πωλήσεις; (20% βαρύτητα)
  • Εμπειρία & Διασφάλιση σταθερού επιπέδου ποιότητας: Ποια τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εμπειρία του πελάτη και ποια τα στοιχεία μοναδικότητας της εμπειρίας αυτής; Ποιες οι διαδικασίες, οι πρακτικές και οι τεχνολογίες που επιτρέπουν στην επιχείρηση να διασφαλίζει τη σταθερότητα και τη συνέπεια του επιπέδου της υπηρεσίας που παρέχει προς τους πελάτες; (20% βαρύτητα)
  • Αξιοποίηση τεχνολογίας: Με ποιους τρόπους αξιοποιούνται οι ψηφιακές τεχνολογίες για την αναβάθμιση της πελατοκεντρικότητας, τις αποτελεσματικότερες διαδικασίες πωλήσεων και το μετασχηματισμό της εμπορικής διεύθυνσης. (20% βαρύτητα)


Για την 7.1 Sales Company of the Year – Growth

  • Αύξηση Πωλήσεων: Ποια είναι η ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρουσιάστε όλα εκείνα τα στοιχεία (ποσοτικά και ποιοτικά) που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων. (40% βαρύτητα)
  • Καινοτομία: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και στα κανάλια πωλήσεων και διανομής. (20% βαρύτητα)
  • Βιωσιμότητα: Ποια είναι η στρατηγική βιωσιμότητας στα προϊόντα, τις διαδικασίες και τους στόχους. (20% βαρύτητα)
  • Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; (20% βαρύτητα)


Για την 7.2 Sales Company of the Year Innovation

  • Καινοτομία: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και στα κανάλια πωλήσεων και διανομής. (40% βαρύτητα)
  • Αύξηση Πωλήσεων: Ποια είναι η ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρουσιάστε όλα εκείνα τα στοιχεία (ποσοτικά και ποιοτικά) που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων. (20% βαρύτητα)
  • Βιωσιμότητα: Ποια είναι η στρατηγική βιωσιμότητας στα προϊόντα, τις διαδικασίες και τους στόχους. (20% βαρύτητα)
  • Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; (20% βαρύτητα)


Για την 7.3 Sales Company of the Year Sustainability

  • Βιωσιμότητα: ποια είναι η στρατηγική βιωσιμότητας στα προϊόντα, τις διαδικασίες και τους στόχους. (40% βαρύτητα)
  • Καινοτομία: Ποια είναι τα καινοτόμα στοιχεία στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και στα κανάλια πωλήσεων και διανομής. (20% βαρύτητα)
  • Αύξηση Πωλήσεων: Ποια είναι η ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παρουσιάστε όλα εκείνα τα στοιχεία (ποσοτικά και ποιοτικά) που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων. (20% βαρύτητα)
  • Θέση στην αγορά: Ποια τα βασικά οικονομικά στοιχεία όσον αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά (τζίρος, μερίδιο αγοράς κ.λπ.); Πώς μεταβλήθηκαν οι αριθμοί κατά την προηγούμενη χρήση; Σε ποια επίπεδα εξελίχθηκε η επιχείρηση (από νέα προϊόντα μέχρι επέκταση σε νέες αγορές, rebranding κ.λπ.) ένεκα της στρατηγικής πωλήσεων; (20% βαρύτητα)

Σύστημα Αξιολόγησης

  • Η αξιολόγηση γίνεται βάση των ανωτέρω κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία έχουν γνωστοποιηθεί τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και στην Κριτική Επιτροπή.
  • Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται από το 0 έως το 100 με βάση τα ανωτέρω κριτήρια αξιολόγησης.
  • Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφιότητας είναι ο μέσος όρος που εξάγεται από τις βαθμολογίες κάθε κριτή. Αυτή είναι και η τελική βαθμολογία, η οποία επικυρώνεται και από τον/την Πρόεδρο της Επιτροπής.
  • Αφού ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα της αξιολόγησης και κλείσει πλέον η πλατφόρμα, ο μόνος που αποκτά πρόσβαση σε όλες τις επιμέρους αξιολογήσεις και τα σχόλια των κριτών είναι ο/η Πρόεδρος της Επιτροπής, ο οποίος επικυρώνει τα αποτελέσματα και τη διαδικασία.

H αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο 2025.

Κόστος Υποψηφιότητας

Early Bird -9% (έως 26/03)

Όροι Προσφοράς Early Bird
Η προσφορά Early Bird ισχύει για υποψηφιότητες που θα εξοφληθούν έως τη λήξη της προσφοράς.
Σε περίπτωση ακύρωσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 350€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 5 – 9 υποψηφιότητες: 290€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 265€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 21 – 40 υποψηφιότητες: 228€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 41 – 60 υποψηφιότητες: 200€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 173€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Full Price

Από 1 – 4 υποψηφιότητες: 385€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 5 – 9 υποψηφιότητες: 318€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 10 – 20 υποψηφιότητες: 291€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 21 – 40 υποψηφιότητες: 250€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 41 – 60 υποψηφιότητες: 220€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Από 61 υποψηφιότητες και άνω: 190€ + 24% Φ.Π.Α. η κάθε υποψηφιότητα

Το ποσό που καταβάλει η εταιρεία για την εγκυρότητα της υποψηφιότητας είναι μη επιστρέψιμο.
Σε περίπτωση έκτακτου κωλύματος επικοινωνήστε με τη Διοργανώτρια Εταιρεία στο e-mail: [email protected]